Tönkölyös teasüti  

Posted by: LiliNortianyu in , , , , ,




Hozzávalók:

  • 3 pohár tönkölyliszt
  • 2 pohár bio mézes tönkölypehely
  • 4 tojás sárgája
  • 1 dl olaj
  • 1 kis doboz joghurt
  • 1-2 ek. méz
  • csipet só
  • lekvár,alma,fahéj,olaj
A lisztet,az összetört/morzsolt pelyhet,olajat joghurtot,mézet és a sót jól összedolgozom,4 labdát gyúrok belőle.Kézzel beolajozom őket és folpackkal letakarva a hűtőbe rakom egy órára.Ha letelt az idő újra gyúrom olajos kézzel és kb. 1 cm vastagra nyújtomPogácsa szaggatóval korongokat szúrtam ki az egyik feléből.A másik feléből lapos korongokat készítettem és megtöltöttem szilvalekvárral.Néhány korongra vékony alma szeletet tettem és egy pici őrölt fahéjat.Az almásakra pár csepp mézet csorgattam,a többit olajjal kentem be.Sütőpapíron kisütöttem.Jól zárható dobozba tettem,nehogy kiszáradjanak.A lekváros táskák linzer szerűek lettek,a korongok inkább keksz jellegűek.Csokidarabkákkal még finomabb lehet.

This entry was posted on péntek, szeptember 18, 2009 and is filed under , , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése